Vrátenie a reklamácia
Vieme, že niekedy potrebujete výrobok vrátiť alebo reklamovať. Či už vám výrobok nevyhovuje alebo sa pokazil, radi vám pomôžeme.
Vyberte, s čím vám môžeme pomôcť
Výrobok zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu počas zákonnej 14-dennej lehoty od dátumu jeho prevzatia. To platí samozrejme aj na výrobky, ktoré ste si vyzdvihli osobne.
a) Vrátiť na adresu sídla firma osobne
Vrátený výrobok môžete priniesť na adresu sídla firma, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu a zaistíme vrátenie peňazí.
b) Poslať produkt poštou
Tovar môžete poslať priamo na adresu sídla firma. V tomto prípade postupujte nasledovne:
Pokiaľ je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, informujte, prosím, čo najskôr, ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku, buď prepravcu alebo našu spoločnosť, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.
Dopravca:
Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)
Alebo sa ozvite nám
Môžete nám zavolať na číslo 0908 136 465
Prevádzková doba zákazníckej linky: Po - Pi: 7:00 – 13:00
Mrzí nás, že vám výrobok prestal fungovať hneď po jeho obdržaní. Ak výrobok prinesiete na adresu sídla našej firmy alebo odošlite poštou do 14 dní od jeho prevzatia, vybavíme vašu situáciu Odstúpením od kúpnej zmluvy.
Ako postupovať pri vrátení
Vyberte, kam chcete výrobok vrátiť
Vrátený výrobok môžete priniesť osobne, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vrátenie peňazí.
Tovar môžete poslať poštou. V tomto prípade postupujte nasledovne:
Marián Kos, 1449 Šoporňa, 925
Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.
Ako postupovať pri reklamácii
a) Výmena / vrátenie kúpnej ceny sa vzťahuje na poruchy tovarov, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie. Tovar vám vymeníme kedykoľvek v priebehu dvoch rokov (24 mesiacov) od kúpy výrobku. Je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Tovar vám vymeníme za rovnaký model.
Výmenu / vrátenie kúpnej ceny nie je možné uplatniť ak:
- je tovar funkčný a má len „kozmetické“ vady (škrabance, fľaky, praskliny,...), ktoré vznikli ich používaním a nemajú vplyv na funkčnosť tovaru,
- porucha nespĺňa záručné podmienky, alebo je tovar mechanicky poškodený,
- vada sa neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na testovanie,
- ide o produkt, ktorý bol darčekom k nákupu.
Spotrebiteľ má nárok na uplatnenie reklamácie na vady v záručnej dobe v zmysle Občianskeho zákonníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa, podnikateľ má nárok na uplatnenie reklamácie na vady v záručnej dobe v zmysle Obchodného zákonníka.
b) Reklamácia v autorizovanom servise
Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo značkový servis. Pokiaľ je servis v blízkosti vášho bydliska, môžete mu výrobok odovzdať osobne alebo poslať poštou. Niektoré servisy zaisťujú zvoz zdarma po celom území Slovenskej republiky alebo vám výrobok opravia priamo doma.
Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry poštou (Ivona Hipšová IVY.SK, Šoporňa 1478, 925 52). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.
Pokiaľ autorizovaný servis v blízkosti vášho bydliska nenájdete v našom zozname, pozrite sa ešte do záručného listu alebo na internetové stránky výrobcu.
c) Reklamácia osobne
S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj v sídle našej firmy. Prineste, prosím, výrobok spolu s dokladom o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Spolu s vami spíšeme reklamáciu.
Priebeh vybavovania vašej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
d) Reklamácia poštou
Výrobok môžete poslať priamo na našu adresu, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.
Stačí vyplniť Reklamačný list. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
Výrobok pošlite na adresu:
Marián Kos IVY.SK
1449 Šoporňa,
925 52
Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.
e) Servis u vás doma
Pokazil sa vám rozmerný výrobok, napr. chladnička, práčka alebo veľký televízor? Výrobok nemusíte nikam voziť. Stačí kontaktovať autorizovaný servis, ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika.
Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis (Ivona Hipšová IVY.SK, Šoporňa 1478, 925 52). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.
Pokiaľ autorizovaný servis v blízkosti vášho bydliska nenájdete v našom zozname, pozrite sa ešte do záručného listu alebo na internetové stránky výrobcu.
Mrzí nás, že vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.
Informujte nás o probléme:
Môžete nám zavolať:
Zákaznícka linka 0908 136 465
Prevádzková doba zákazníckej linky: Po - Pi: 7:00 – 13:00
Prišiel vám iný tovar než ten, ktorý ste si objednali?
Za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme. Nesprávny výrobok, prosím, prineste na na adresu našej firmy alebo odošlite poštou. V prípade rozmerných výrobkov, ako je napr. piecka alebo krbová vložka, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku, na ktorej vám zabezpečíme dopravu správneho výrobku.
Ako postupovať pri vrátení
a) Vrátenie na adresu našej firmy osobne.
Chybne doručený výrobok môžete priniesť osobne, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vám výmenu za správny kus alebo vrátenie peňazí.
b) Vrátenie poštou
Tovar môžete poslať na našu adresu poštou.
Marián Kos, 1449 Šoporňa, 925
Na tejto adrese je možné vrátiť tovar aj osobne.
c) Zákaznícka linkaĎakujeme, že ste sa prihlásili na odber správ
Tento email bol zaregistrovaný!